25 Kasım 2011 Cuma

Vücudum Ne Zaman Değişecek ?


Aslında bir sonraki doktor randevum 2 hafta sonra yani 6 haftalıkken idi. Ancak gittiğimde 7 haftalık olduğunu söyledi doktorum. bu da beni hemen; bu hafta hesabının nasıl yapıldığını öğrenmeye itti. Artık ben de hamile diliniöğrenmeye başlıyordum. Haftalık düzende cümle kurmaya başlamalıydım. Ben şu linkten baktım:
http://www.gebelikveannelik.com/kac-haftalik-hamileyim.asp
son adet başlangıcınız 1. gün hesaplanıyor. Biraz alışması zor bir hesap ama sorun diil. Daha alışmamız gereken çok şey olacak sanırım.

Doktor bu sefer kalp atışlarını da dşnletti bana. Daha sonra öğrendiğime göre insanlar bu sesi duyduklarında ağlıyorlarmış. ben sanırım sakin karşıladım. Hatta "Duydunuz değil mi?" diye sorma ihtiyacı hissetti Doktorum.

Başlıktaki gibi; henüz fiziksel bir değişimim yok.

Organik beslenmeye çalışıyorum. çalıştığım için öğle yemeklerini dışarıda yesem de, akşamları evde yemeğe dikkat ediyorum. Yumurta, süt ve peynir tüketmeye, et yemeye çalışıyorum.

Bu dönemlerde mide bulantısı olurmuş. Bu konuda sanslıyım sanırım. Henüz midesel bir durumum yok. İş yerinde daha kimseye söylemediğim için, heyecanım kursağımda kalıyor gün içinde. Kız mı erkek mi olacak? bu günlerin en revaçta sorusu. Bunun için iki bilimsel (!!) yöntem var:

1. çin takvimi ki bunun için yaşınızın ve ay hesabının çin yılına göre olması gerekiyor. Buna dikkat edin
2. Yüzük testi. Bir yüzüğe ip bağayıp göbeğinizin üzerine doğru sallandırıyorsunuz. İpin dönmesi durduktan sonra yüzük ya ileri geri gitmeye ya da yuvarlak çizmeye başlıyor. uvarlak çizerse kız. İleri geri giderse erkek oluyor.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder