28 Kasım 2011 Pazartesi

8. Hafta Bitmek Üzere :)

Bu hafta 8. Haftayı bitirip, 9. Ya giriyorum. Cuma günü yine doktor randevum var. İlk kez, nasıl bir ultrason görüntüsü ile karşılaşacağımı merak ediyorum. Sanırım duruma alışmaya başladım. Cogu arkadaşımın haberi var artık. İs yerine söylemedim henüz. Bunun için sanırım 3. 4. Ayı bekleyeceğim. Hem o kadar insanlarla muhabbete hazır değilim konu hakkında, hala kendimi alıştırma cabasindayim.
Mide bulantım hala yok. Olanlar için beyaz leblebi öneriyorlar. Bir arkadasım bu sekilde üstesinden gelmiş. Benim tek belirtim, erkenden uyumam ve Murat'ı da beraberimde sürüklemem. Bu ne zaman geçecek bilmiyorum. Bir de şimdiden 1 kilo aldim bile... Bu konuda kimseyi suclayamam, tamamen benim yemem ile alakalı. Yürüyüş yapmaya çalışıyorum her gün ancak şimdilik bir istikrar saglayamadim. Hamile platesine ne zaman başlandığını araştıracağım. Sizi tabi ki bilgilendireceğim. Öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder