11 Kasım 2011 Cuma

Hamileyim :) ? ! ! .....


Sabah test yaptığım da pozitif çıkacağına çok ihtimal vermiyordum açıkçası. Ancak öyleydi. Çok değişik şeyler hissederim diye düşünürsünüz ya; birden o moda giremedik. Salak salak gülmekle yetindik. "Ayy ne yapacağız şimdi" dedik; güldük. "İlk kime söylesek" dedik; güldük...

Tenis dersimiz vardı o gün; tabi ki Murat tenis dersine gitti ben de doktora.. Evet testin dediği doğruydu: "4 haftalık hamilelik var" dedi doktor. Sevinçli; bir o kadar da şaşkındım. Hayatımda yeni bir döenm açılıyordu. Artık bir anne olacaktım. Geyiklerimize konu olan cümle ve davranışlar, artık benim öz be öz kendi davranışlarım olacaktı. Aman anne yaa..; seslerini duymam yakınlaşmıştı.

Doktorum, bunun bir hastalık olmadığını ancak bazı şeylere dikkat etmem gerektiğini söyledi. Çiğ et yememek; daha dengeli beslenmek; sık ve az yemek; hergün folik asid hapı içmek ve haftada 3 kez balık yağı içmek. Henüz ultrasonda sadece kese göründüğü için, 2 hafta sonra yani 6. haftada tekrar gidip, hamileliğimi kesinleştireceğiz.

4 Haftalık Hamilelik Notları:
  1. henüz bebek ortada yok 
  2. sadece 4.4 mm lik bir kese var. Sağ tarafta 
  3. çiğ et ve sakatata bir süre veda ediyorum.
  4. Tenis kortları bir süre bendenuzak olacak. Rekabet içermeyen sporlar yapabilirim. Yürümek, yüzmek gibi...
  5. daha düzenli beslenmem gerekli. organik neler alabilirim? :)
Not: doktorda kilomu ölçtüler ancak üzerimde kot ve ayakkabı vardı. Bu sebeple asıl kilo takibimi burada yapacağım: 61.3 km

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder