27 Mayıs 2012 Pazar

Hamilelikte Karın Çatlaklarını Nasıl Önleyeceğim?

Bu sanırım hamilelik biraz ilerlediğinde herkesin aklına gelen bir soru. Ben, özellikle de bir kere oluştu mu; bir daha geçmeyeceğini öğrendiğimde bu çatlaklar için çok endişelendim. Bu sebeple hemen kullanabileceğim ürünler araştırmaya başladım. Toplamda 3 ürün kullandım:

1. Roc Maternity Anti Stretch Marks: Bu ürün yağ olduğu için, genelde duştan sonra kullanmayı tercih ettim. Spreyi sayesinde kullanımı kolaydı.Duştan sonra karnımı ve bacaklarımı kurulamadan uygulayıp, bir süre bekledim.

2. Pregnacare Cream: Bu ürünü doktorum önerdi. Sadece eczanelerde bulabiliyorsunuz. Bence kurabiye gibi kokuyor :) Çok yağlı bir hissi olmadığı için kullanması daha rahat; insanın elleri yapış yapış olmuyor. Ancak yapısı yoğun olduğu için, karnınızın tamamına yaymak için zaman harcamanız gerekiyor.

3.Chicco Mamma Donna Çatlak Önleyici Krem: Bu ürünü Chicco'dan yaptığım bir alışveriş sırasında hediye olarak verdiler. Açıkçası bu ürünü diğer iki ürün kadar sık kullanmadım. Tezgahta ilgimi çektiğinde, arada Pregnacare ürününün yerine kullandım.

Umarım size faydası olur bilgilerin. Hamileliği çatlaksız tamamlamanız dileği ile.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder